Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li je susret Nikolića i Jahjage samo puka formalnost?

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 februar 2013 12:09
Milijana/Kikinda
Gde stade Tadic,Toma produzi!Uspostavili granicu,uveli registarske tablice,priznali diplome,razmenili ambasadore(oficire za vezu),Jahjagu nazivaju predsednikom Kosova,pa sta jos treba,da bi shvatili da su priznali Kosovo?
Izvinite zbog latinice!
Preporuke:
55
4
2 sreda, 06 februar 2013 12:18
Srbin Srbinović
Formalne su "jednakopravne" simetrije između šiptarskog pokreta "samoopredeljenje" i SRS. Simetrije su formalne i vode u besmislicu, bez velikog obrazloženja. Zaključivanje po formalnoj analogiji, poznato je, vodi u besmislici. Očigledno da je autor teksta dobio "nemogući zadatak".
Preporuke:
30
5
3 sreda, 06 februar 2013 12:18
Slobodan N.
Šta reći, a da ne sliči na zasluženu psovku,
šta reći a ne uvrediti izdajničku Vladu RS,
šta reći a ne uvrediti ubitačni NATO,
šta reći a ne narušiti veru verujućih glasača,
šta reći a ne sahraniti zadnju nadu neopredeljenih,
šta reći a ne vrisniti, ne jauknuti,jer NAS ubijaju, seku, i naše delove bacaju crnosvetskim hijenama,
šta reći a da se tuga i bol odagna , a nada povrati.
SRBIJO NISI SAMA, IMAŠ NAS,BOGA I RUSE,
SPASIĆEMO TEBE I NAS!
Preporuke:
45
4
4 sreda, 06 februar 2013 12:32
Goran Jevtović
Tako da uprkos tome što Srbija ništa neće dobiti ovim sastankom njegove potencijalne posledice mogu biti veoma povoljne uprkos protivljenjima iz tabora radikala.

Šta je poenta ovog teksta?
Da predstavimo radikale kao mračne snage prošlosti koje sprečavaju "veoma povoljne potencijalne posledice" sastanaka od koga "ništa nećemo dobiti", ili je poenta da ovu strašnu izdaju Timislava Nikolića relaksiramo do neprepoznavanja?

Ovo što se danas dešava u Briselu je kruna razbijanja Srbije (u ovoj fazi) i to ne simbolično, već vrlo suštinski, i iz toga ne može izaći ništa dobro, već naprotiv, čista katastrofa.
Tim pre ako se uzme u obzir šta je sinoć izjavio taj isti Nikolić, a to je da priznaje da je Kosovo teritorija na kojoj Srbija ne vrši vlast, da priznaje njihov ustav, zakone, sudove, sve organe vlasti...i da će za srpsku zajednicu zahtevati jedino specijalna prava.

Prisustvujemo vrlo suštinskom proiznanju Kosova kao države i ustavnom puču koji je izveo predsednik.
Preporuke:
55
4
5 sreda, 06 februar 2013 13:04
Stojan
Ovaj briselski susret dvoje "predsednika" dve susedne "države" koliko god bio protokolaran, bar isto toliko jeste i istorijski. Činjenica. U istom tom formalnom smislu.
Ali, zar nas ne zanimaju suštine svih događaja?
I dalje mislim da je Nikolić "autor" aktuelnog raspleta kosovske drame. Istorijski su bili njegovi susreti sa briselskim, eu i inim komesarima - medijski nepokriveni, naravno ! Rezultat tih susreta i dogovora gledamo već nekoliko meseci kao dokumentarnu seriju o Kosovu, a današnji susret je samo jedna njena epizoda.
Za razliku od Dačića koji, kao izvođač radova, više liči na petla-vetrokaza na zgradi vlade, nego na premijera, tandem Nikolić + Vučić primenjuje vrhunsku (u najperfidnijem maniru) medijsko-marketinšku taktiku.
Ukoliko me budući događaji i neke nove depeše demantuju, javno ću se izviniti na sred Terazija.
Preporuke:
34
1
6 sreda, 06 februar 2013 13:07
zoran
jer Kosovo, kako danas stoje stvari nema nikakvu perspektivu ako se ne postigne dogovor sa Beogradom


pa drecune, nije se postigao dogovor, u pravu si, siptari su dobili sve, sta ce im dogovor? ovo sto se kao zove pregovaranje je samo potpisivanje i odobravanje ono sto su siptari namerili, gde ti vidis uopste bilo koji dogovor...znam da je fotelja poslanika slatka, ali ne preteruj sa glupostima!
Preporuke:
24
1
7 sreda, 06 februar 2013 13:13
Besim
Mi pristali razgovor sa vama srbi.Iako vi albanima 100godini cinili zulum.Vi treba budete srecni.Mogli i ne razgovarati.radikalji poznati sto mrze albanci.Mrze i u jug srbije albanci mrze i u drzavu Kosovo.albanci nisu srecno za razgovor.Ali jos da pokazemo da smo kulturni i da ucinimo srbi.samo vi ne priznate kosovo drzavu.Prizna je i Amerika i sve jake zemlje.Eno citajte imacemo i vojsku.i branicemo svud albanci.Vasa policija i vojska nikad na kosovo.
Preporuke:
3
38
8 sreda, 06 februar 2013 13:35
nikola
Mogli ste slobodno da napisete Predsednici tkz. drzave Srbije i Kosova ce se sastati.
Preporuke:
36
3
9 sreda, 06 februar 2013 14:05
Ivan
Jadno izgleda kako nekada gordi i nepokolobljivi Nikolic sada ponizno odlazi u Brisel da svojoj ljubavi Atifeti preda nedonosce od drzave.
Preporuke:
31
2
10 sreda, 06 februar 2013 14:28
Vojvodina
Danas se pregovara-razgovara o Kosovu da li ce za izvesno vreme neka druga vlada pregovarati-razgvarati o Vojvodini.Valjda bi tada Srpsko pitanje bilo reseno.Mislim da je cilj svega svodjenje Srbije na granice juzno od Save-Dunava do Ristovca...
Preporuke:
26
4
11 sreda, 06 februar 2013 15:08
Slavomir Srpski
U cilju potpune realizacije r1244, koja predvidja i povratak dela vojske da cuva granicne prelaze prema susednim drzavama, i time zavrsetak privrenog PUN protektorata, naravno da institucije drzave Srbije moraju da se sastanu sa predstavnicima privremenih autonomnih vlasti Albanaca u Pristini. Ukoliko se zeli mirno reintegrisanje KIM (posle odlaska OUN i UNMIKA) ka autonmne pokrajine u Srbiji.

Dakle susret Predsednika Srbije sa srpskom gradjankom Aftijagom, koja je politicki predstavnik lokalnih Albanaca na KIM, je slican susretima Slobe sa Rugovom devedesetih kada je Rugova predstavljao politicke Albance.

Nova platforma u Skupstini naravno je jasna da je KIM jedna autonomna pokrajina, ali ide dalje od toga i daje umernice na koji nacin ta pokrajina politicki moze da se uredi, podelom u kantone, i davanjem Albancima u njihovom kantonu najsira politicka prava i lokalne vlasti, ali u okviru drzave Srbije.
Ako to ne uspe onda se situacija zamrzava i OUN i dalje ostaje na KIM.
Preporuke:
7
22
12 sreda, 06 februar 2013 16:24
Papini Marinci
@Slavomir Srpski
"Dakle susret Predsednika Srbije sa srpskom gradjankom Aftijagom, koja je politicki predstavnik lokalnih Albanaca na KIM, je slican susretima Slobe sa Rugovom devedesetih kada je Rugova predstavljao politicke Albance."
Kakva zamena teza,pobrkane babe i zabe,predsednici i politicki predstavnici i jos puno toga u vasem komentaru!!!
Neko kompetentniji od mene ce vam sigurno sve lepse objasniti.
Preporuke:
20
5
13 sreda, 06 februar 2013 16:27
s.p.Lajković
Blago nama sa ovakvim diletantima na vlasti.Da otvorimo kladionicu - hoće li Srbija postojati sledeće godine?
Preporuke:
19
1
14 sreda, 06 februar 2013 16:32
Slavomir Srpski
Mislim da je odgovor na pitanje u naslovu najbolje formulisao Leon Kojen danas na B92 (Kaziprst), gde moze da se vidi taj video.

Profesor Kojen je izneo vrlo lucidne poglede na problematiku i cilj susreta, kao i ocenu da ce biti najvaznije videti sta i kako ce Predsednik Srbije izneti na tom sastanku. O tome da taj susret nije protivustavan i on je izneo jasan stav, pa je neuspela manifestacija radikala bila cista strumentalizacija protiv Tomislava Nikolica jer je ranije "izdao" Seselja.

Stoga ocekujem da Toma jasno iskaze stavove Srbije na ovom sastanku, pa da tu konacno postavimo tacku. Mislim da je Predsednik Srbije duzan da to jasno ucini a ne da vrda i srlja tamo-amo kao premijer Dacic. Imamo potrebu da drzava Srbija ispolji svoju ozbiljnost, koja je znatno spala posle Dacicevih istupa. Stoga su ocekivanja od Tome obavezujuca i neophodna.
Preporuke:
6
18
15 sreda, 06 februar 2013 16:42
The Tao of Groove
Slavomire ne lupaj, jer jedno su zelje odnosno lazi a drugo su cinjenice. Rugova nije bio predstavnik drzave Kosova. Atifete Jahjaga jeste. Susret siptarske policajke i srbijanskog grobara je nazalost priznanje Republike Srbije da drzava Kosova postoji. Da nije tako tog susreta ne bi bilo kao ni granice izmedju Srbije i Kosove. Vase lupatenje je sramotno i odgovarajuce oportunisti SNS-a, laznoj patriotskoj a iskreno izdajnickoj partiji.
Preporuke:
26
4
16 sreda, 06 februar 2013 17:21
Goran Jevtović
@Papini Marinci i @The Tao of Groove

Hvala za pomoć u demaskiranju ovog "stručnjaka" za sve i svašta i upornog manipulatora, kakvog nije bilo dugo na ovom sajtu.

Pozdrav.
Preporuke:
18
2
17 sreda, 06 februar 2013 17:45
Dino Zoranić
Dogodine u Prizrenu!
Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
20
4
18 sreda, 06 februar 2013 17:47
Papini Marinci
@Goran Jevtović
Zaista nema na cemu.Jednostavno nije u redu da Slavomir Srpski (ne)svesno brka i postavlja takve uporedjenja.Neprimereno je.
Iskren pozdrav.
Preporuke:
12
4
19 sreda, 06 februar 2013 17:58
prolaznik
Za Gorana Jevtovica.-Nazivate komentatora Slavomira provokatorom SNS.Medjutim trebalo bi da se suzdrzite jer se kroz vase komentare vidi da ste vatreni radikal.I ta podela medju srbima ce nas upropastiti.Svakako se mora razgovarati radi biducnosti.Niko iz vlasti ne kaze da se vode razgovori sa prestavnicom druge drzave.Isto tako vise puta je ponovljeno da Srbija nikad nece priznati Nezavisnost Kosova.Ne sumnjam u vas patriotizam ali treba biti realan.Pozivanje na vojno resenje pitanja Kosova je iluzorno.Pa cak i da su druge okolnosti za to bi trebalo imati jake i dibro opremljene snage.Da li znate u kakvom je stanju VS.Sta je donela profezionalizacija.Drugo ime za razoruzavanje Srbije.
Preporuke:
4
17
20 sreda, 06 februar 2013 18:08
Slavomir Srpski, @Papini Marinci
Ako trazite da se neko kompetentniji javi po tom pitanju, onda ne treba da dajt prebrze i uvredljive prsude.

Brinite se o sopstvenoj spoznaji dogadjaja, a ukoliko se ne slazete sa nekim od mojih stavova onda iznesite svoje protivargumente, a ne da trazite "kompetentnije".

Koji ste vi argument dali? Nikakav. Osim da ne delite moj mosljenje, sto je legalno. Ali ne i vredjanje neistomisljenika sto samo objasnjava vas manjak licne kulture. Sve najbolje.
Preporuke:
4
11
21 sreda, 06 februar 2013 18:16
Slavomir Srpski, @The Tao of Grove
citiram vas:"Rugova nije bio predstavnik drzave Kosova. Atifete Jahjaga jeste."

Sada razumeh. Dakle za VAS je Atifeta prdsednik drzave? Da se niste malo prevarili pa sada nas ubedjujete u to. Zar vam nisu dovoljni ovi pristinski politicari da to uporno rade, ili bi i vi da im doprinesete.

Vidite, realnost je druga: ne postojiu ta nazovi pristinska drzava, niti je punopravno priznata u svetu (osim odredjenog broja drzava), a niti od nase drzave Srbije. Vi kao slobodan gradjanin imate pravo da priznajt sv i svasta, ali to nema objektivnu vrednost. A to da priznajete tu "drzavu" vas bolje odredjuje od stotine komentara.
Ja to ne priznajem kao vvecina gradjana u Srbiji i vecina drzava u svetu.

Kao sto vidite delimo suprotne vrednosti i stavove, pa mi je jasno da mene koji ne priznaje "drzavu Kosova" mozet onda i da kritikujete. A ja da to ne uvazavam. Zar ne?
Preporuke:
6
10
22 sreda, 06 februar 2013 18:18
Goran Jevtović
prolaznik

Ako ste već u "prolazu", ja vam želim srećan put (verovatno se krenuli u Evropu!) i još bolju "odbranu" g-sn Slavomira, savremenog "Dedijera" onome "diktatoru" Miloševiću!

A u vezi onoga što navedoste, bilo bi korisno da pročitate više mojih komentara, ali pažljivo.
I ako ste iskreni, shvatićete da je ovde ne zagovaram nikakav ekstremni radikalizam, već naprotiv, potrebu da se putem protesta (drugačije nije moguće) prinudi ova tzv. vlast a u stvari, sada već ogoljena diktatura, da se miče sa tih pozicija a zatim organizuju novi, ali pošteni izvbori.

E, kada se to desi, sledi povlačenje "ručnih kočnica", rekapitulacija zatečenog, uključivanje umnih nestranačkih glava u proces podizanja Srbije iz mrtvih.

Pozdrav.
Preporuke:
21
3
23 sreda, 06 februar 2013 18:24
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Hvala za pomoć u demaskiranju ovog "stručnjaka" za sve i svašta i upornog manipulatora, kakvog nije bilo dugo na ovom sajtu.

Bravo kontraobavestajni Pukovnice, sada ste presli i na licne izraze mrznje. Tu vam manjka profesionalnost, da gubite zivce i hladnu razboritost. A to da se zahvaljujete Tao of Groove, koji tvrdi (pogledajte) da je Atifaga predsednik drzave Kosova, vas postavlja u isto drustvo i ne zavidim vam.

Za mene ona nije predsednika bilo kakve drzave, kao ni za vecinu drzava u svetu, niti je "Kosova" clan OUN. Stoga sastanak tog srpskog gradjanina albanske nacije, UNMIK-izabrana u Pristini, slici sastanku Rugova sa Slobom (nastavak..)
Preporuke:
2
17
24 sreda, 06 februar 2013 18:31
Slavomir Srpski, @Papini Marinci
"Jednostavno nije u redu da Slavomir Srpski (ne)svesno brka i postavlja takve uporedjenja.Neprimereno je."

Zasto je neprimerno. Rugova je onda bio predsednik Albanaca u paralelnim institucijama na Kosovu, ne priznatim od Srbije. I danas te institucije u Pristini sa Atifagom, iako izabrane od Albanaca po odobrenju UNMIKa (OUN), nisu priznate, pa analogija stoji.

Jedina razlika je sto je onda KIM bio u punom sastavu Srbije, a danas je formalno deo Srbije ali protektorat OUN sa UNMIK i KFOR. Dakle danas nam je teze da direktno uticemo na politicke procese u toj pokrajini, jer tako nalaze r1244 koju nam je Slobo doneo i izvukao svu vojsku i policiju tako da ne mozemo da kontrolisemo tu teritoriju. Pa ako je onda moga Slobo da se spusti da pregovara sa Rugovom, danas kada smo u tezoj situaciji zasto Toma ne bi mogao sa Atifegom??
Preporuke:
2
15
25 sreda, 06 februar 2013 18:48
Slavomir Srpski, @Prolaznika
citiram:"Za Gorana Jevtovica.-Nazivate komentatora Slavomira provokatorom SNS.Medjutim trebalo bi da se suzdrzite jer se kroz vase komentare vidi da ste vatreni radikal.I ta podela medju srbima ce nas upropastiti."

Hvala vam na podrsci da izdrzim ove ekstremisticke napade, koji blentavo srljaju u propast. Ali d vas ohrabrim, ne brinite za ovu tkzv podelu, jer ova sacica prikupljenih radikalskih ekstremista ne predstavlja ni 3% srpkog drustva, aiko penzionisani Potpukovnik kontraobavestajac ima mloogo vremen da piskara, vatreno, junacki i do posljednje kapi krvi. Steta sto to ne ucini pod Slobom da odbrani Kosovo i ne dozvoli povlacenje nase nepobedjene i ocuvane vojske iz te pokrajine.

Ali znate, penzioneru uz kaficu sa fotelje je sada lako napadati sve i svasta, i opsruirati bilo kakav racionalan pokusaj resavanja problema. Sve najbolje.
Preporuke:
4
11
26 sreda, 06 februar 2013 19:16
Goran Jevtović
Slavomir - Dedijer junior
Ali znate, penzioneru uz kaficu sa fotelje je sada lako napadati sve i svasta, i opsruirati bilo kakav racionalan pokusaj resavanja problema. Sve najbolje.

Mesecima izbegavaš da nam saopštiš gde si ti to ratovao, da li si uopšte omirisao barut, kada si i gde si branio Kosovo i Metohiju, da li je tvoja noga dole ikada u životu kročila i gde, i naravno, odkale crpiš ta silna znanja i iskustvo?

O meni sve znaš, prema tome ne uznemiravaj mi penzionerske dane u koje sam uleteo u 44-toj godini života (na žalost ovog napaćenog naroda koji plaća nekoliko stotina takvih!) zahvaljujući tvojim "demokratama" iz sastava legendarnog DOS-a, koji su uzjahali Srbiju petog oktobra i ne puštaju.
Preporuke:
22
3
27 sreda, 06 februar 2013 19:39
The Tao of Groove
Koliko znam, predsednik drzave u sluzbenim drzavnim sastancima se sastaje sa njemu ravnim ili eventualn osa drzavnim sekretarom drzave. Tomislav Nikolic se sastajuci sa gradjankom Srbije, koja se u Evropi i Svetu pretstavlja kao predsednica Kosove, priznao njenu funkciju. Ako ste toliko dosledni u vasem razonsko-cinjenicnom zakljucivanju, navedite mi primer da se Nikolic sastao se nekim gradjaninom Srbije uz medjunarodno posrednistvo na bilo kom delu teritorije Evrope ili sveta. Treba da vas je sramota za ono sto iznosite ovde, gospodine Slavomire Srpski.
Preporuke:
16
3
28 sreda, 06 februar 2013 20:54
dejan ar.
Sretenje će pokazati vredimo li išta, mada mi nešto hladno oko srca. Da se vlast plaši narodnog bunta izvrdao bi Toma susret, leži grip na primer, međutim znaju oni da mi nismo sposobni da organizujemo ni dorovljno davanje krvi, a kamoli blokadu BGD.
Preporuke:
18
1
29 sreda, 06 februar 2013 21:31
Slavomir Srpski, @The Tao of Groove
Citiram:" navedite mi primer da se Nikolic sastao se nekim gradjaninom Srbije uz medjunarodno posrednistvo na bilo kom delu teritorije Evrope ili sveta."

Kakve to veze ima sa specijanom situacijom u kojoj je Srbiji privremeno oduzeto mupravljanje delom teritorije od strane OUN??? Zar to ne uvidjate, kao i potrebu da ako zelimo da reintegrisemo tu pokrajinu odlaskom UNMIKa (OUN) onda moramo da na drzavnom nivou imamo odnose sa predstavnicima Albanaca na KIM, jegalno izabranim u tom OUN protektoratu po r1244?

Ili se pravite blesavi, ili jednostavno ne zelite bilo kakav odnos drzave Srbije sa lokalnim predstavnicima Albanaca na KIM. Znaci za vas jedino ostaje primena sile i rat da bi reintegrisali KIM u Srbiju?? Pa recite to da ne polemisemo uzalud.

Ja nisam takav ekstremicar da iskljucivo pozivan novi rat, i racionalno podrzavam pregovore ako oni imaju smisao reintegrisanje KIM u sastav Srbije sa sirokom autonomijom.

Sastanak zavrsen, Srbija neizdana, Kosovo nepriznato.
Preporuke:
3
13
30 četvrtak, 07 februar 2013 03:21
Prdimir hrvatski II
Srecna vam Kosova srbijanski izdajnici
Preporuke:
2
2
31 četvrtak, 07 februar 2013 09:40
teletabis
Četnici mi nešto ćute, nikako da se izjasne po pitanju politike četničkog Vojvode Tome od Bajčetine.
Preporuke:
3
3
32 četvrtak, 07 februar 2013 10:47
el ninjo
može Borko i sličan mirotvorko da ugovara sa aljbanezima, ali ne može i ne sme to da radi Predsednik Srbije. kome ovo nije jasno trebao bi da ide u večernju političku školu kod Baje Patka.
Preporuke:
4
1
33 četvrtak, 07 februar 2013 12:29
Dragan Katun
za Volter srpski

Da se je prethodna i ova ekipa pridržavala R 1244, ne bi ni bilo ,,razgovora,, sa predstavnicima pobunjenika na Metohiji i Kosovu, već isključivo sa OUN.

Sve van toga je apsolutna greška.
Preporuke:
7
0
34 četvrtak, 07 februar 2013 13:40
BG_PASHA
Dajte odmah da razgovaramo i o uspostavi Beogradskog Pašaluka. Pa vreme je.
Preporuke:
3
0
35 četvrtak, 07 februar 2013 14:28
Lazar Stanojković
Pogledajte mladica u donjem desnom delu slike. Klasican stereotip bez imalog procenta greske. Pretpostavljam da je vatreni navijac komunistickih klubova Zvezde i Partizana. Koristi rasprostranjenu americku marku Nike. Verovatno ni ne zna ko za nase velikane Stefana Sremca, Simu Lozanica, Milunku Savic itd.
Sramota me.
Preporuke:
4
0
36 četvrtak, 07 februar 2013 16:56
Slavomir Srpski, @Dragan Katun
Da se je prethodna i ova ekipa pridržavala R 1244, ne bi ni bilo ,,razgovora,, sa predstavnicima pobunjenika na Metohiji i Kosovu, već isključivo sa OUN.

Potpuno ste u pravu. To je i moj licni stav ali i DSS jer trazimo da se oduzme legalitet Eulexu i stvari vrate u OUN. Kao sto se zalazemo za prekid EU-priblizanija.

Ali u situaciji u kojoj smo 8% u Skupstini, a svi ostali za EU-priblizabija nalazimo se tu gde smo. Tacno je da je razlog svih ovih Brisle-dogovaranja u stvari zelja vlade da dobije EU-Datum.

Stoga se ostrica akcije mora usmeriti na zahtevu referenduma po pitanju da li zelimo ili ne u EU pod ovakvim uslovima, a ne da sipamo drvlje i kamenje sto se drzavni predstavnici sastaju sa lokalnim albanskim predstavnicima, legalno izabranim pod UNMIKom (OUN), a koji svakako nisu drzava, iako nas EU tera da to priznamo. Toma to nije priznao, i podvukao da dogovaranja ne mogu daleko ukoliko inzistiraju na tome. Taj glas je jasno odzvonio u Briselu, i time je on branio Ustav.
Preporuke:
4
1
37 četvrtak, 07 februar 2013 17:42
prolaznik
Slavomir Srpski-Potpuno ste u pravu!Na zalost srpski narod je tu gde jeste izmedju ostalog i sto mu nedostaje zrelosti da u odlucujucim pitanjima po opstanak zaboravi na stranacke podele i izabere mudrost.Danas sam cuo misljenje jednog naseg analiticara da ovaj susret ima formalni karakter.Ali neki od nas su odmah optuzili Predsednika i vladu za izdaju.Treba ih pustiti da rade ako je to u skladu sa ustavom.Ako ne onda odgovornost izbori i nova vlast.Ovako samo otezavamo polozaj ionako slabe drzave.
Preporuke:
3
2
38 četvrtak, 07 februar 2013 18:30
Dragan Katun
za Slavomir Srbski

U namerno stvorenoj, uslovno, lud zbunjenog, gde u toku dana isti javni radnik od uticaja-nameštenja-ispali potpuno protivurečan stav o izuzetno, istorijskim, značajnim problemima sa kojima smo suočeni, i postupcima to potvrđuje.
Stasao sam i živim u ruralnom okruženju, sa naglaskom na čuvanju i nadgradnji tradicionalnih Srbskih vrednosti, sa minimalnim mirisom tamjana, zbog poštovanja predaka, i poštovanjem tuđih, smatram da ovakvi postupci vlasti prave stvarnu štetu Narodu i Državi Srbiji.
Već sam pisao da sam za referendum, mada će se truditi da to izbegnu, jer narod nezna šta je za njega bolje.

U 7 procenata nalazi se i moje skromno parčence, ne zameram im oni su elitistička stranka, ali bez obzira smatram da bi trebali da tvrđe-agilnije, postoje načini parlamentarne borbe, stavljaju građanima na izuzetnu pažnju kakvu veliku štetu pravi vlast.

Obrazovaniji ste od mene, gledajte svojim očima, smatram da nam sramno podvaljuju.

Pozdrav.
Preporuke:
4
0
39 petak, 08 februar 2013 12:41
Miodrag
A ko kaze da su samo radikali protiv ovog sastanka.Ima jedna ozbiljna parlamentarna straka koja je, takodje,protiv. Samo sto tu stranku i njenog predsenika mediji strogo izbegavaju pa i NSPM. Poznato je da mi u Srbiji imamo samo jednog ozbiljnog politicara, a to je dr Vojislav Kostunica. Ne razumem sta fali njegovom planu i programu da se odreknemo EU i krenemo svojim putem. Da li je normalno trcati za nekim ko vas ne podnosi.Dobar je onaj transparent gde pise:Nikolic i Dacic= Tadic i Cvetkovic. Mozda su malo gori.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner